Zadanie pre tvorbu internetového obchodu

Ďakujem za prejavený záujem o moje služby!

Pripravili sme pre Vás zjednodušený brief na tvorbu e-shopu. Môžete namiesto neho vyplniť túto komplexnú verziu.
Tento dokument má pre mňa iba informatívny charakter a neslúži ako záväzná objednávka.
Brief je východiskový bod projektu pre tvorbu internetového obchodu. Pomôže definovať informácie potrebné na začatie akejkoľvek ďalšej práce. Bez dôslednej špecifikácie nie je možné zaručiť kvalitné a relevantné výstupy. Čo najpodrobnejšie vyplnený brief umožní správne nastavenie projektu pre maximálnu efektivitu výsledného webu, ale aj všetkých prípravných prác. Čím viac informácií dostanem, tým lepšie budem schopný naplniť vaše očakávania.
Nebojte sa rozpísať, ak je to potrebné. Vaše odpovede si dôkladne prečítam a čo najskôr Vám pošlem nezáväznú cenovú ponuku.

    Základné informácie
    Napíšte, prosím, presný obchodný názov vašej spoločnosti a súčasnú alebo plánovanú adresu e-shopu.
    Napr. starý e-shop už nespĺňa požiadavky našich zákazníkov, potrebovali by sme vytvoriť nový. Rozhodli sme sa rozšíriť naše služby o predaj produktov, potrebujeme vytvoriť e-shop, ktorý nám to umožní a pod.
    Hosting a doména
    Platforma

    E-shop bude zhotovený na platforme WordPress + Woocommerce, s doživotnou licenciou pre Váš e-shop. Súčasťou konečnej ceny je aj zaškolenie na obsluhu e-shopu.

    Logo a webový dizajn

    V prípade záujmu o tvorbu loga, vyplňte, prosím, tento detailný formulár

    Produkty

    Vyberte spôsob pridávania produktov na Váš e-shop. V prípade importu dátového feedu je potrebné prezrieť feed, nakoľko dodávatelia často poskytujú nekvalitné feedy (málo, alebo žiadne fotografie produktu, zlé radenie do kategórií, minimum vlastnosti). Výsledný efekt je teda závislý od kvality feedu.

    Vlastnosti produktov
    Na základe uvedených vlastnosti sa budú dať tvoriť varianty produktov a produktové filtre, podľa ktorých sa bude vyhľadávať. V prípade oblečenia sú to napríklad rozličné veľkosti a farby odevu.
    Počet produktov v e-shope
    Koľko produktov budete ponúkať v novom e-shope? Tento údaj sa nám bude hodiť napríklad pri naceňovaní prekladu webu vrátane produktov.
    Možnosti zobrazenia dopravy v e-shope
    Možnosti platenia v e-shope
    Právne dokumenty pre e-shop

    Máte k dispozícii dokumenty pre e-shop ako všeobecné obchodné podmienky, reklamačné podmienky, vzor reklamačného formulára, dokument o ochrane osobných údajov a dokument cookies, ktoré je zo zákona povinné uvádzať na stránke?

    Čo by ste chceli mať v e-shope

    V každom e-shope sú zahrnuté tieto funkcie:

    • správa produktov v obchode vrátane rôznych premenných (cena, popis, galéria, váha…)
    • listovanie produktov (modulárne grafické i textové zobrazenie)
    • variácie produktov (farba, veľkosť, rozmer...)
    • virtuálne produkty (sú nehmotné a nedajú sa doručiť na adresu)
    • digitálne produkty / download (produkty na stiahnutie, napr. školenia, e-booky, vstupenky, licencie software)
    • offline platobné metódy (napr. platba prevodom na účet, dobierka)
    • offline dopravné metódy (napr. pošta, preprava kuriérom, vlastná doprava)
    • združené produkty (akciové balíky viacerých produktov)
    • registrácia a login pre zákazníkov
    • nákupný košík, pokladňa, môj účet
    • stránka obchodu, kategórií, detail produktu
    • jednoduché rozhranie na špecifikáciu zdaniteľnosti, dopravy a spôsobu platby (dobierka, bankový prevod, platba v hotovosti pri osobnom odbere)
    • filtrovanie produktov podľa ceny, kategórie, varianty a iných parametrov
    • integrácia PayPal
    • notifikácie o nových objednávkach, platbách atď., automatické rozposielanie emailov (objednávky, registrácie, každá zmena/zrušenie objednávky)
    • manažment produktov, zákazníkov a objednávok
    • potvrdzovanie objednávok a platieb
    • štatistika nákupov/reporting, základná analytika v obchode
    • informačný mailový system pre zákazníkov (korešpondujúci s fázami nákupu)
    • možnosti zobrazenia podobných produktov, posledných prezeraných produktov, odporúčaných produktov atď. na stránkach (napr. v bočnom paneli)
    • up-sells / cross-sells
    • recenzie / hodnotenie produktov
    • zľavové kupóny
    • možnosť požiadať o zrušenie objednávky v profile zákazníka