Pripravili sme pre Vás zjednodušený brief na tvorbu e-shopu. Môžete namiesto neho vyplniť túto komplexnú verziu. Tento dokument má pre mňa iba informatívny charakter a neslúži ako záväzná objednávka.
Brief je východiskový bod projektu pre tvorbu internetového obchodu. Pomôže definovať informácie potrebné na začatie akejkoľvek ďalšej práce. Bez dôslednej špecifikácie nie je možné zaručiť kvalitné a relevantné výstupy. Čo najpodrobnejšie vyplnený brief umožní správne nastavenie projektu pre maximálnu efektivitu výsledného webu, ale aj všetkých prípravných prác. Čím viac informácií dostanem, tým lepšie budem schopný naplniť vaše očakávania.
Nebojte sa rozpísať, ak je to potrebné. Vaše odpovede si dôkladne prečítam a čo najskôr Vám pošlem nezáväznú cenovú ponuku.
V každom e-shope sú zahrnuté tieto funkcie:
správa produktov v obchode vrátane rôznych premenných (cena, popis, galéria, váha…)
listovanie produktov (modulárne grafické i textové zobrazenie)
variácie produktov (farba, veľkosť, rozmer...)
virtuálne produkty (sú nehmotné a nedajú sa doručiť na adresu)
digitálne produkty / download (produkty na stiahnutie, napr. školenia, e-booky, vstupenky, licencie software)
offline platobné metódy (napr. platba prevodom na účet, dobierka)
offline dopravné metódy (napr. pošta, preprava kuriérom, vlastná doprava)
združené produkty (akciové balíky viacerých produktov)
registrácia a login pre zákazníkov
nákupný košík, pokladňa, môj účet
stránka obchodu, kategórií, detail produktu
jednoduché rozhranie na špecifikáciu zdaniteľnosti, dopravy a spôsobu platby (dobierka, bankový prevod, platba v hotovosti pri osobnom odbere)
filtrovanie produktov podľa ceny, kategórie, varianty a iných parametrov
integrácia PayPal
notifikácie o nových objednávkach, platbách atď., automatické rozposielanie emailov (objednávky, registrácie, každá zmena/zrušenie objednávky)
manažment produktov, zákazníkov a objednávok
potvrdzovanie objednávok a platieb
štatistika nákupov/reporting, základná analytika v obchode
informačný mailový system pre zákazníkov (korešpondujúci s fázami nákupu)
možnosti zobrazenia podobných produktov, posledných prezeraných produktov, odporúčaných produktov atď. na stránkach (napr. v bočnom paneli)
up-sells / cross-sells
recenzie / hodnotenie produktov
zľavové kupóny
možnosť požiadať o zrušenie objednávky v profile zákazníka