Zadanie pre tvorbu webových stránok a aplikácií

Ďakujem za prejavený záujem o moje služby!

Pripravil som pre Vás tento komplexný brief na tvorbu webu.
Tento dokument má pre mňa iba informatívny charakter a neslúži ako záväzná objednávka.
Brief je východiskový bod projektu tvorby webovej prezentácie. Pomôže definovať informácie potrebné na začatie akejkoľvek ďalšej práce. Bez dôslednej špecifikácie nie je možné zaručiť kvalitné a relevantné výstupy. Čo najpodrobnejšie vyplnený brief umožní správne nastavenie projektu pre maximálnu efektivitu výsledného webu, ale aj všetkých prípravných prác. Čím viac informácií dostanem, tým lepšie budem schopný naplniť vaše očakávania.
Nebojte sa rozpísať, ak je to potrebné. Vaše odpovede si dôkladne prečítam a čo najskôr Vám pošlem nezáväznú cenovú ponuku.

    Základné informácie:

    Napíšte, prosím, presný obchodný názov Vašej spoločnosti a súčasnú alebo plánovanú adresu webu.
    Napr. naša spoločnosť je na trhu od roku 2002, kedy bola vytvorená aj web stránka. V súčasnosti však už naša stránka neobsahuje aktuálne informácie, logika členenia informácii je nedotiahnutá a informácie sa opakujú na rôznych miestach, čo je pre návštevníkov stránky mätúce...
    Napr. produktovú mikrostránku s administrovateľným obsahom. Web stránka bude komunikovať informácie o produktoch s možnosťou priameho objednania produktu...
    Prosím, stručne charakterizujte vašu spoločnosť.
    Ako sa odlišujete? Máte lepšie služby? Nižšie ceny? Unikátne produkty? Čo na vás oceňujú vaši existujúci zákazníci? Prípadne ako chcete na trhu zaujať? Vymenujte aspoň 3 výhody.
    Uveďte aspoň 3 www adresy/prípadne názvy spoločností vašej priamej konkurencie.
    Popíšte čo najdetailnejšie – demografické údaje, správanie atď. SÚČASNÁ – vek, pohlavie, vzdelanie, príjem, mesto/obec, správanie, záľuby NOVÁ – vek, pohlavie, vzdelanie, príjem, mesto/obec, správanie, záľuby

    Analýza súčasného stavu:

    Táto časť briefu sa zaoberá otázkami ohľadne vašej existujúcej web stránky. V prípade, že momentálne nedisponujete žiadnou web stránkou, otázky v tejto časti prosím preskočte a nevyplňujte.

    Opíšte prosím vizuálne elementy alebo časti obsahu, ktoré by sa mali zachovať zo súčasných webových stránok. (Napr. logo, farebná schéma, navigácia, pravidlá v pomenovávaní...)
    Napr. obsah bude len rozšírený o ďalšie sekcie a to konkrétne o Sortiment a Kariéra...
    Prípadne viete nám poskytnúť prístup do Google Analytics, aby sme si úvodnú analýzu urobili sami?
    (editácia, príprava obsahu, správa reklamných kampaní, analytika)

    Stratégia realizácie:

    Informovať, budovať imidž, predávať, dopĺňať ostatné marketingové kanály?
    Popíšte, čo a za ako dlho chcete dosiahnuť. (Napr. do 3 mesiacov získať 300 objednávok.)
    (Napr. zaregistrovať sa, vyhľadávať informácie, objednať si služby, kúpiť si produkt, použiť kontaktný formulár...)
    Uveďte prosím www adresy web stránok, alebo priložte referenčné obrázky (uveďte referenciu na dokumenty), ktoré považujete za vynikajúce ba priam až za neprekonateľné. Napr. www.nazovdomeny.com - perfektná navigácia, farebne veľmi dobre zladené, použité veľké fotografie, animácie...
    Prosím, stručne charakterizujte vašu značku XY. (Napr. hodnota xy - vášeň pre kvalitu, svetovosť, inovatívnosť, esencia značky xy - svetové kvalitné...)

    Podpora a komunikácia:

    (Napr. z vizitiek, z tlačených materiálov - firemný katalóg, z tlačenej inzercie - inzerujeme v periodiku xy 2x mesačne, z bannerovej alebo textovej reklamy na internete...)
    Ak áno, prosím opíšte.
    Chcete pomôcť s komunikáciou projektu na internete? Popíšte, prosím, o aké formy propagácie máte záujem.

    Obsah a funkcionalita:

    V prípade záujmu o tvorbu loga, vyplňte, prosím, tento detailný formulár

    (Napr. „Chceme diskusné fórum” alebo „určite tam musí byť blog“ „rozhodne newsletter“...)

    Technické parametre:

    Detaily tvorby:

    Ak máte stanovený rozpočet, uveďte ho, prosím, sem. V prípade, že nemáte stanovený rozpočet, prosím, uveďte finančný interval pre tento projekt.